fredag 19. oktober 2012

Snart helg....!

Jippi... snart helg....

Skal bare gjøre ferdig litt jobb og fikse til huset så det blir klart til helgen...

Idag er det jo obligatorisk fredagsmys med tilhørende ostepop og chips....
Ingen fredag uten...

Imorgen kommer Andreas hjem etter ett langt Norgesopphold...
Så skal jeg i den lokale slalombakken for å få gjennomgang av kunstsnø produksjon 
og hvordan heisen fungerer....
 Ser ikke helt hvordan jeg skal bidra her... men men det er jo pålagt ansvar for foreldrene så jaja.... 
tror ikke de vet hvem de overleverer ansvaret til....
Tror heller jeg skal engasjere meg litt mer i cafedriften.... snakke litt høyere der...
Kanskje man slipper unna snø produksjon og heisvaktene....

Igår lura jeg meg til ett bilde av ungene....
Ikke ofte det skjer... så jeg passer på...



Nei... 
nå skal jeg kaste meg over arbeidet igjen så det blir en helg med god samvittighet...

God Helg Godt Folk
....Lena....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar