onsdag 17. oktober 2012

Bakedag....

Heeeeeiiii....

Idag baker jeg.... 
vil jo helst ha hjemmebakt å by på når man får uventet kaffebesøk...
Og helt ærlig så er det sjelden jeg kan sette fram noe som jeg selv har tryllet fram....

Men idag så...

Det ble chocolate chip whoopies fra Leila.se, kardemummaskorper
 og en smuldrepai som står parat i fryseren....
Når det gjelder skorpene blir jeg så skuffet over sånne oppskriftsider på nettet....
Det er så ofte at det ikke funker... og man vet jo sjelden det når man kaster seg i bakingen...
Så skorpene ble gode på smak... men deigen... hallo...
Etter å ha fulgt oppskriften slavisk... ja faktisk.... så gav jeg opp siden alt gikk i oppløsning...
Måtte da begynne å tenke selv.... ja... som sagt de smaker vel ok...

Grrrr...

Det positive er at man kan alltid stole på at Leilas oppskrifter funker...
Bra dame det der...





Ja... så blir man jo bare så glad for snøen....
Litt skår i gleden er varmegradene som er meldt fra imorgen av....
Men vi nærmer oss vinteren....
Jiiiippppiii!!!

.....Lena.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar