mandag 15. oktober 2012

Moonsocks....

Hipp hipp hurra....

Jeg gjorde som jeg sa....
satt meg ned og monterte mine moonsocks....
Synes det er såååå kjedelige å feste tråder og ikke minst montere strikkeprosjekt...
Det tar oftest veldig lang tid før jeg kommer igang....
såååå.. jeg blir alltid ekstra fornøyd med meg selv prosjektene ligger der ferdig....

Måtte jo selvsagt vise fram sokkene....
Oppskriften er hentet fra garnstudio.com 
og hadde sikkert blitt aller finest om jeg også hadde brukt ett spraglet garn...
 men det hadde jeg ikke hjemme...

....Man tager hva man haver....

Sorry for uskarpe bilder.... 
men sånn blir det uten utløser på kameraet og et lyssvakt objektiv....
Jaja...





Nå klurer jeg på neste prosjekt...
Ett uten oppskrift som inneholder nye momenter jeg ikke behersker.... enda...
Så jeg tar tiden til hjelp... ingen hast her i gården nei....

Ha en fin dag!!
.....Lena....

6 kommentarer:

  1. oioioi de va bra fiiin, flink du e :o)

    SvarSlett
  2. Thanx.... det var de med den der umulige oppskriften....

    SvarSlett
  3. Wow,vad du är duktig!!!Jätte fina.Jag vill också ha;)Kram

    SvarSlett
  4. Fiiine! Jeg ønsker meg! :D
    Jeg satt og festet tråder før helgen, og ikke bare hater jeg det, men jeg er skikkelig elendig til det også. HAHAHA. Men sånn kan det gå. Fikk forresten vottene igjen, hadde mistet dem på skolen. :D
    Hva er det med objektivet ditt, sier du?

    SvarSlett
    Svar
    1. I hate tråder... grunnen til det er vel det jeg også suger på det... Dårlige gener vi er utstyrt med....

      Hurra for snille folk som tar vare på hittegods!!

      Nei... objektivet... det er jo det som fulgte med kameraet... og er jo ikke så lys sterkt... max 4 i blender.
      Og vi har lite lys i leiligeheten iom at det er skråtak og små vinduer...
      Skal kjøpe nytt... 50mm og 1.4 tror jeg... hadde jo 1.8 sist og har lyst å prøve dette... spare spare!!

      :-))

      Slett
  5. Antagelig en familiesvakhet man lider av ;O)

    SvarSlett