onsdag 17. oktober 2012

Chocolate Chip Cookies Whoopies....



Oioioi.... for ett navn....

Nom nom....oi så gode som de ble.....

Oppskriften finnes her leila.se
Skorpene gidder jeg ikke prate om engang.... hrmf...

Jeg var litt selskapssyk idag og bestemte meg for å fikse middag til min gode venninne med barn...
For å beholde en koselig stemning ved bordet lagde jeg ett sikkerstikk....

Kjøttboller, potetmos, blomkål og tyttebærsyltetøy...
Og det smakte fortreffelig....

Til dessert ble det smørstekt ananas.... chocolate chips cookies whoopies og vaniljeis....
Enkelt og farlig godt...

Ingen bilder av mitt fine selskap da jeg hadde nok med å få maten på bordet....
I vårt altfor trange kjøkken....

God Natt....
.....Lena....






2 kommentarer:

  1. Åhhh!!! It´s a masterpiece! Och ett väldigt snyggt kort :)

    Ann-Louise

    SvarSlett
    Svar
    1. Thanx... og veldig gode til og med!!

      God Helg!!

      Slett