tirsdag 9. oktober 2012

Dårlig samvittighet.com



God Kveld!!

Japp.... idag har jeg dårlig samvittighet for ikke å ha tittet innom før seeeent på kvelden....

Men nesen har vært langt nede i papirpermer....
Jeg har tatt den årlige gjennomgangen av papirer, avtaler og budsjett...
Sånt der veldig kjedelig....
Og spør meg ikke hvorfor jeg velger midt i oktober til en sånn opprydning...
MEN.... Ånden var der plutselig og da er det bare å kjøre på...

Veldig forløsende er det ihvertfall....
NÅ har jeg kontroll.... igjen.... HAHA!!

Forutenom papirer har kidza hatt sin ukentlige slalomstrening....
på barmark vel og merke....
Og det er ett av ukas høydepunkter... stor stas...

Og så.... har det regna igjen.... fy rakkern så lei jeg blir...
Hadde jo planer om å fixe ute i dagene fremover...
Men imorgen....kanskje....
*Håpe håpe*

Nei... nå blir det godstolen med strikketøyet og Tv surrende...

....God Natt...
....Lena....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar