torsdag 4. oktober 2012

Kveldskoking....

Hei hallå.....

Hvordan står det til?

Her er det bare finfint.... 
jeg har fortsatt min kapping og klyving.... og bingen funker peeerrrfekt....
Joho....

Linus kom hjem med en oppskrift på Mullegodis....
og ingen av oss hadde aning hva det kunne være for godt....
så dette måtte testes ut...


Havregryn... smør... sukker og kakao.....jaja....





Hmmm.... nja...
Ikke det beste jeg har spist.... 
men kidza var storfornøyd med en søt avslutning på dagen....
Så godt at de skulle åpne butikk nede i leiligheten.... der skulle det selges Mullegodis...
Og min blåbærspai... så det så...

Det er bra de har fantasi og kreativitet... trøttingene mine...

Imorgen.... fortsettelse av vedhistorien....

....God Natt...
....Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar