mandag 15. oktober 2012

Middagslei.....

Heihei....

Jepp.... jeg er middagslei.... 
er sugen på ordentlig middag men kommer ikke helt på hva det er jeg skal dra til med....

Tanken slo meg da jeg stekte pannekaker idag...
jeg kanskje har lyst på kjøttkaker i brun saus....
Nom nom...

Så da er det kjøttdeig jeg skal handle og noen gode kokpoteter...
Riktig husmanskost...
Det er ikke dumt det....

Men idag ble det altså pannekaker....
funker alltid når man er middagslei....




Prøver å fa kidza fast i kameraet....
men lykkes veldig sjelden nå for tiden....
Så jeg snikte meg innpå den lekse kjempende Theodor...
Han er ikke spesielt glad for disse leksene...
Ett unødvendig onde i følge han selv...



Altså.... må vel bare lære meg å leve med dette j****a objektivet så lenge...
Mørkt og bevegelse..... er lik med dårlig kombo...
Derav disse uskarpe bildene....
Sukk...

See˙ya...

.....Lena.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar