søndag 14. oktober 2012

På en Søndag....

På en helt ordinær søndag...
har jeg...

.....Hatt en herlig frokoststund med Linus og Theodor.....
.....Hatt en uventet.... men veldig fin kaffestund ved ett koselig kjøkkenbord.... 
.....Spist en meget enkel middag....
.....Vaska og brettet klær.....
.....Tenkt på å støvsuge... men kommet på at posen er full og nye er på vei.....
.....Vært i blogglandia og blitt inspirert av alle dyktige der ute.....
.....Tittet i herlige magasiner.....
.....Drukket enda mer kaffe.....
.....Fyrt i peisen....koselig.....
.....Skypet med gubben.....
.....Tenkt på å jobbe ute.... meeen det var aldeles for kaldt....
.....Også har jeg jo selvsagt tent lysene rundt omkring.....







.....Nå skal jeg sette meg ned og montere ihop mine Moonsocks....
Fryser på føttene så det er på høy tid....



Ha en strålende søndagskveld allesammen.....

.....Lena.....

3 kommentarer:

  1. Snygga Moonsocks!!

    SvarSlett
  2. Mysigt med ljus och brasa i kaminen. Det har vi också haft idag och ikväll. Jag tycker den där tidningen "Baka" är så snygg och givetvis är det mycket gott i den :)

    Vet, du är så duktig på att sticka! Har ju sett lite av det du stickat och det är verkligen fint gjort.

    Hoppas ni får en bra vecka och tack för att du kallar mitt köksbord "koselig" ;)

    Kram Ann-Louise

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke sant... ett must på söndag.... lys og fyr i peisen.... Løv it...

      Baka... ja... sukk... så mye fristende og fint... og sikkert mye godt... Men alt er jo så ultra perfekt at man får jo prestasjonangst av mindre... Men fine bilder og den trigger bakelysten... selv om jeg oftest sverger til mine egne oppskrifter....

      Ang strikkingen så skulle jeg ønske at jeg hadde den der lille ekstra tålmodigheten som skulle sette den siste finishen på det jeg strikker... Men den er ikke tilstede... begynner å se etter nye prosjekt lenge før det som strikkes nu er ferdig...
      Men men... så er det...

      Uansett... takk for fine ord!!
      Klems Lena

      Slett