mandag 8. oktober 2012

Deilig høstdag....

Heihei...

Ahh.... idag har jeg vært ute.... og oioi så deilig det var etter innesitter helgen....
Håper på flere fine høstdager fremover....
Har jo lyst til å bli ferdig ute før snøen kommer....

Hørte noen eldre diskuterte at de trodde snøen kommer om en måned....
Så det er best jeg henger i litt...

Jeg lot greinene ligge og konsentrerte meg på alt løvet som har innvadert oppkjørselen vår......




1 time senere ser det sånn....
Auau....vondt i armen etter all rakingen....

Hmm.... har jeg muskler.... jeg kjenner dem tydelig nå....
Ush... tro imorgen.... auau....

Jeg tror bestemt at løvet som ligger på gresset får ligge der....
Så får jeg kjøre bort de andre dungene til søppeltippen....

Hva gjør man ellers med alt løv?

Nu... middag...
Det blir en enkel hamburger tror jeg....

See`ya....

.....Lena....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar