fredag 12. oktober 2012

Meeen... ka farsken....

Dette håpløse været....

Da regna det igjeeeeennn.... og jeg som må bli ferdig med den der digre vedhaugen...
Og jeg kan skrive under på at det tar sin tid...

Så på med varme klær og ut å kjempe videre....

På morgenkvisten før jeg har fått min obligatoriske første espresso....
knipset jeg bilder på min vinduskarm i kjøkkenet...

Paprikaplantene er nedklipte og igjen ligger årets avling....
Fremdeles veldig grønne....
Noen sa man skal henge de i vinduet for modning....
meeen... da kjøper jeg heller de parikaene jeg behøver...
dette var jo bare ett eksperiment...




Og min eneste pelargon holder stand og byr på nye knopper og blomster...
Ikke dårlig i midten av oktober...

Brrrr.... er vel bare å gi seg ut i kulden....

Vi sees
....Lena....

2 kommentarer:

  1. Hejsan!

    Vilka fina bilder du tar Lena! Nu har jag kikat runt här hos dig länge ;)

    Tack för idag! Det gör vi om tycker jag :)

    Kram Ann-Louise

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og takk for fin hilsen....
      Såååå hyggelig med kommentarer.... noe jeg ikke er bortskjemt med...kremt...

      Nå skal jeg tenke ut noe kaffegodt å by på.... ,-]

      Klems....

      Slett