onsdag 3. oktober 2012

Ikke så mye spennende på gang....

Heihei....

Nei... det er ikke mye spennende jeg kan by på idag...

Jeg sitter liksom fast i denne vedhistorien.... og det har jo sin enkle forklaring....
i og med at det er det jeg gjør om dagene....
Sånn forutenom å spise og bringe barn hit og dit....

Jo... forresten... var jeg så heldig å få 4 pinnstoler av en god venninne... så når jeg er ferdig med veden.... ja.... da blir det nok stol historier jeg serverer...

Uansett... her er haugen som skal kappes og klyves....
 for deretter å havne i bingen....
Jeg begynte såvidt idag.... og det kommer ta sin tid å bli ferdig....

Men men....



Tror jeg må skaffe en løvrobot....
Ellers er det stor sannsynlighet for at jeg tørne tulling av alt løv...
Og det sitter masse igjen på trærne...

Jaja... 
Som sagt... ikke veldig spennende idag...

....Lena....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar