mandag 24. september 2012

Taaaa daaaaa......

Heeeei....

Nu kommer innlegget som sikkert gjør at flerparten av dere som kjenner meg....
Setter kaffen i vrangstrupen....

Men.... jeg har lenge lett etter kista med stor K.....
 og endelig etter ett par år med leting så er den kommet i hus.... 
hos oss....

Så perfekt atte....

Kom tilfeldig over den på lørdag da vi gjorde stan....
Bortgjemt bakom skrot og en diger madrass...
der sto den....

Måtte.....bare.....kjøpe....




Og denne godbiten kunne jeg heller ikke gå fra....
Et skikkelig brødtrau....
Oioioio...
Lykkelig...

Mens jeg fotograferte bildene over... hadde jeg tenkt å steke pannekaker til middag....
Men plutselig hadde jeg fått meg en assistent....
En assistent som tok over hele pannekake stekingen....
Og shit så flink han var...
Perfekt....





Japp... nå er det på tide å legge seg....
ellers kommer jeg meg aldri opp imorgen...
og det er full rulle på morgenen når det er utedag for Linus...
verste pakkelisten....

Men men...
det er imorgen...

God Natt....
....Lena....

2 kommentarer: