søndag 23. september 2012

Søndagstur i Skogen....

Heeeei....

Det ble ikke no bilder på mine nyinnkjøpte skatter idag....
Vi har hatt fullt opp av annet...
Og når tiden var inne til å ta bilder.... jo.... da var det for mørkt....

Imorgen kanskje....

Vi tok like gjerne en tur til i skogen idag igjen....
Vi passer på når Andreas er hjemme og været er så flott....
Gnistrende har det vært denne helgen...

Og skogsturer blir det få av når jeg er hjemme alene...
Jeg ser og hører bjørner bak hvert ett tre...
Skrekk og gru den dagen vi møtes...
Han Bamsefar og jeg.....


Finn en feil.....

Det gikk i sneglefart... 

Mums.... Norske grillpølser..... og toast.... og sultne barn....

Filosofene....


Theodor med kompis bygger jakthytte....

Strandtomt....
Utsikt fra strandtomten....



Hva!!
2 bilder på en dag.... jaja... jeg skal ikke skjemme dere bort...hihi.... vær ikke redd!!



Og her ser dere hva vi har i vente....
Idag kl ni ble dette knipset..
Brrr.... fryser ekstra bare med tanken....




Og se.... ene ved/grein dungen er borte.... 
Jippi... det går fremover...

Så får dere se om det blir bilder imorgen....

God Natt...
.....Lena....

2 kommentarer:

  1. Æ fant feilen!! Andreas har ikke racinghansker på seg!!

    SvarSlett
  2. Haha!!
    Tja.... det kanskje er to leif der.....

    SvarSlett