onsdag 26. september 2012

Så lærte jeg noe nytt idag også.....

Tja tja....

Altså.... idag har jeg overvunnet min RAW fobi.... 
og jeg er lykkelig...

Tenk så bra at jeg har nesten alle bildene i RAW format....
foruten noen få som ble tatt i påska i år...
kutta ut etter at jeg bestemte meg for RAW bare opptok enormt med plass på minnekortet....
men det gjelder altså bare ett 50 talls bilder.... puh...

Satt og eksperimenterte litt....
og dette er resultatet...
vet ikke hvor godt dere ser det....
men synes fargene ble mye klarere i RAW formatet....
nå må jeg lese mer om redigering igjen....


RAW..... med lett redigering...
JPEG... med den typen redigering jeg har sagt meg fornøyd med fram til idag....
Okei... ganske ikke så flatterende med veldig røde kinn og nese...
men med litt mer kunnskap i sekken fikser jeg det...
Største forskjellen ser man på lua og øyene...

Tips mot røde kinn mottas med stor takknemlighet....

Må....legge.....meg.....nå.....

ZZZZZzzzzz
.....Lena....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar