lørdag 29. september 2012

Regnet saboterer...

God Lørdags ettermiddag...

Regnet saboterer mitt vedbingeprosjekt...
Altså det finnes jo regnklær.... men jeg innrømmer glatt at motivasjonen min ikke inkluderer regnklær....

Plankene ligger der og venter..... håper de tåler litt regn....

Ellers er det veldig høst idag....

Blåst og regn.... men ikke så ille kaldt....





Det er vel en mening med at det regner idag...
Det gjorde nemlig at jeg tok tak i kaoset som råder i verktøyet vårt...
Vi har jo bodd i kartonger nå i over ett år.... og gjør vel egentlig det enda....
I bare litt mindre skala enn før vi flytta hit til huset...

Det er ekstremt befriende å få orden på ting som ligger å gnissler og irriterer...
Og jeg nærmere meg litt ordning.... såpass at jeg finner det jeg leter etter....
Bare ikke den forsvunnede batteriladeren...
og den må jeg jo ha.... om jeg ikke spikrer i hop bingen...
Men altså.... er batteriet til skrumaskinen ødelagt når man ladder og det blir grønt.... 
og etter 5 sekunder er det tomt for strøm?
 Eller er det ladderen som er ødelagt?  


Nå.... 
er kaffepausen over....
er bare å fortsette og forvandle kaos til system....

Heia lørdag...
.....Lena.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar