tirsdag 25. september 2012

Min dag....

Heihei.....

Så moro at dere som titter innom til meg er blitt så mange....
det gjør det jo ekstra motiverende å skrive innlegg....

Men jeg må jo ærlig innrømme at fantasien min er heller dårlig...
 det er jo ikke alltid jeg føler det er så interessant alt jeg tyner ut av meg...
men men... dere får rett og slett bare holde ut når det blir kjedelig.... haha...

Såååå... idag har jeg kokt lapskaus....
nom nom...
og jeg fikk masser med rester....
blir så godt imorgen...
Noen som føler for en oppskrift er det bare å si ifra.....
det er veldig enkelt, godt og nyttig...




Liker man å få pakke i posten er det perfekt å bo langt unna en by....
skal jeg ha noenting spesielt må jeg ofte ty til internett....
Og det funker.... for da får jeg pakke....
Moro moro....

Er super fornøyd med Dermalogicas produkter....
 Denne gangen tester jeg en ny cleaner...
Dermal Clay Cleanser....
og jeg sier bare.... shit så bra den var...
håper den funker på meg.... for den var bare veldig veldig forfriskende
for meg med mine fete hud....
Anbefales...



Nå er det X-Factor via Tv4 Play som gjelder....
Perfekt uten masse reklame.... I like....
Pluss masse is til min hals som roper halsbetennelse lang vei....

God Kveld....
.....Lena....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar