fredag 14. september 2012

Dagene flyr....

Hei hei....

Ja.... dagene flyr avsted i rasende fart og jeg rekker ikke alltid å klemme inn ett blogginnlegg.....
kanskje er grunnen til det...... at vi ikke gjør så fantastisk spennende saker....
det vil liksom bli veldig mye mas om ved og sånt...
og jeg tenker at det ikke er så veldig inspirerende i lengden....

Uansett så titter jeg innom idag i full fart..... 
Vi venter middagsgjester i kveld så dagen går med til forberedelser og avslutning av prosjekter.... Andreas drar jo igjen til Norge på søndag og da er det alltid tusen ting vi liksom skulle ha gjort.... men ikke tatt oss tid til.... typisk!




Gubben har skaffet seg leketøy/arbeidshest.....
 = fornøyd Andreas.....

Da skal jeg fortsette arbeidet og jeg ønsker dere alle en fortreffelig helg....

*SKÅL*

.....Lena....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar