torsdag 27. september 2012

Hallå i luken.....

Heihei....
Så langt idag har jeg vært foran skjermen for å trikse og lese om redigering.....
og for å si det sånn....
Andreas er like rød i ansiktet som igår....

Har i og for seg forstått at dette kan fikses med "curves"....
Neste steg blir da å forstå hvordan man bruker dette....
Meeennn.... manualen til programmet på engelsk....
I hate...

Tenk hvor mye lettere på norsk....

Mens jeg har surfa info om redigering har denne sangen gått seg varm...
både på Spotify og YouTube....
Og jeg glemmer jo alltid å hake av for private session....
så dere facebookere har vel fått med dere hva som går på repeat....

Nemlig denne ultracoola låten.....


Kos dere...

Jeg skal fortsette mitt søk etter anti rødt....
Hehe...

.....Lena....

2 kommentarer:

  1. Curves er det beste verktøyet når det kommer til å få bort slike problem bort, ja. I Photoshop velger man "curves", går bort fra "rgb" (fordi det rar primærfargene i ett jafs og dermed mister friheten", og så justerer man "red", "green" og "blue" hver for seg. Jeg lager alltid ett lag med hver farge, slik at jeg alltid har kontroll over hva som skjer. Jeg lager som regel to punkter for å få en kurve på grafen, og det er så koselig, atte. :)
    Spectrum, ja! Hatt dilla i ukesvis. :)

    SvarSlett
  2. Yo!
    Men altså.... kan velge et bestemt område å gjöre endringer på.... for når jeg drar endres jo hele bildet... og det blir jo mindre bra...
    Og så skal det tydeligvis være ett viss samspill mellom bla, röd og grønn (tallverdiene)
    Jeg skjønner liksom ikke helt hva denne grafen forteller meg.... og hva som skjer alt etter hvor man setter punktene i grafen...
    Klör sår i hodet....

    BTW Grattis med 1. plass!! Weeeheee....

    SvarSlett