lørdag 22. september 2012

Lørdagstur i skogen....

God Kveld..... i stuene rundt omkring....

Idag har vi vært å shoppa litt.... er det mulig i Vilhelmina....??
 Tenker sikkert mange av dere..... men joda... det gikk og dere skal få se hva fint jeg fikk med meg hjem..... superfornøyd....
mer om det imorgen...

Nå er jeg sååå trøtt....
så jeg tenker by dere på en bildekavalkade av skogsturen vår...
Med fine vennene våre....

Enjoy.....!!


Masser av fine og veldig søte bær.... nom nom...

Buksesig deluxe....

Man tar til takke med det som finnes tilgjengelig.... Klara spiser løv.... ingen høydare...

Hmmm... det eneste bilde av meg som egner seg til publisering...


Busunger....



Brødrene Knoll & Tott....

Linus i et nøtteskall..... Bedagelig.com.....

God natt så lenge....

.....Lena....

2 kommentarer:

  1. Vilka vackra bilder!Hösten har inte kommit lika långt här i Uppsala.Kram M

    SvarSlett
  2. Takk... så snilt av deg...! Høsten har virkelig tatt fart disse siste dagene.... Ut med kameraet og fang alle flotte farger... Hils hele familien!! Klems

    SvarSlett