søndag 30. september 2012

Den som leter.... han finner...

Heihei....

Idag har jeg fortsatt og sortert.... og det blir system i kaoset litt etter litt....
Sååå skjønt....

Også fant jeg batteriladderen som jeg har manglet.... så nu har jeg ingen unnskyldning for ikke å fullføre prosjekt vedbinge....
Imorgen.... da skal den bli klar...

Og ingen bilder har jeg tatt.... så jeg bladde litt i arkivet og fant fram babybilder på kidza...
Herregud.... altså har de vært så der små....
For typ evigheter siden.....

Theodor 4 mnd.....

Linus 3 mnd...
Nå skal jeg sette meg i godstolen.... 
finne fram strikketøyet og se på Søndagsfilmen Beck...
Ingen Beck...
 men Knight and Day.... merkelig film....
En fin avslutning på helgen....

God Kveld....
....Lena....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar