fredag 28. september 2012

Nu e d helg....

Heihei alle mann...

Hvordan står det til denne herlige fredagskveld?

Vi har hatt en finfin dag... sol og ganske varmt i lufta...
Deilig...
Det fine været ga meg inspirasjon til å begynne med vedbingen...

Og ut gikk jeg full av pågangsmot....
gikk til trelasten.... og der mistet jeg motet....
Hvordan får man liksom plass til 5 meter lange planker i bilen....?
Det går jo ikke....

LAAARS.....!!!!

Kom å hjelp meg.... Vær såå snill....
Og han kom i full fart....
plankene ligger nå på plenen...

Imorgen den dag.... da kjør vi vedbinge....

Nu er det fredagsmys.... kidza koser seg med chips og Tv...
og jeg blogger.... så kozelig atte...


Jaja... jeg vet... hårstrå i fjeset.... man er jo ikke proff....



Nu er den store rullekaka i min mage.... mindre bra...
Jeg baker og jeg spiser opp...
Tanken er jo at det skal finnes kaffegodt når det kommer gjester....
men det er alltid tomt i skapet....
merkelige greier....

.....God helg....
.....Lena....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar