onsdag 9. oktober 2013

Yes!! Nettet er tilbake....

Hei & Hå....

Japp... nu har nettet kommet tilbake....
det forsvant igår når jeg skulle sette meg ned for å fixe ett bilderegn 
av garasjebyggingen....
Men nu så

 Idag blir det mest bilder....
og ikke så mye babbel fra meg...






Så....
Der var en vegg oppsatt på no time....
Neste gang jeg kikket ut av vinduet var det kommet opp fem vegger til...
Shit så fort det går å bygge legohus!!





...Og plutselig var det kommet til en begynnelse på tak....
Ser at det blir presis sånn vi hadde tenkt...
Å skjule Vattenfalls ikke så fine garasjer....
Perrrrfekt!!





Lunsj til arbeidsfolket fikset jeg...
Wok med svinekjøtt, nudler og ketjap manis....
Glemte av å ta bilde på maten.... urutinert....jaja...







Der var arbeidsdagen over og garasjen begynner å ta form....
Og jeg synes den blir fin....
Tro hvor fort vi klarer å fylle den opp med greier....

Jeg sto inne og kosa meg mens de andre var ute å jobba og sleit...
Og derfor er noen av bildene litt uklare... tatt gjennom vinduet....

Nu...
Må jeg gå å se om det er noe nytt å ta bilde av....
Hihi...

....Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar