onsdag 23. oktober 2013

Hva skjedde egentlig....





1.....2.....3
Borte....

Og så jävulsk god!!

Jeg anbefaler denne goding på det varmeste.... 
Fazer har forstått hele poenget med sjokolade....
Mørk med hasselnøttfyllning....

Så god syntes jeg at den er....
at jeg kjøpte den som venninnegave til en venninne som ikke tåler hasselnøtter....
Usmart... ho kanskje trodde jeg ville ha den selv....
men sannheten var at jeg....
 med forhøyd puls gikk inn i butikken og kjøpte hele 4 plater....
1 til venninnen
1 til Linus
1 til Theodor
1 til meg....

Og glemte hele allergien av.... så i ekstase var jeg....
Og i helgen åt jeg 2 plater alene....
MUMS!!!
Og nei... ikke gravid!!

Og Takkar...
for min rekord i kommentarer på siste innlegg....
KUL!

....Lena...

2 kommentarer:

  1. Men du Så GOD!!!! Den är ju helt underbart god! Tack för den och jag förlåter dig för att du försöker ta död på mig! Jag har hela tiden vetat att du tänker försöka. En vacker dag. Bara skoja :))

    Kram min inredningsguru

    SvarSlett
  2. Det der kan ikke være særlig godt, sjokolade er ikke noe godt, synes nå jeg da. :-) Kos Dere!!!
    P

    SvarSlett