lørdag 12. oktober 2013

En toppen dag....

Hei igjen!!

Idag startet jeg dagen med å sove leeeeenge...
Mye lengre enn jeg hadde planlagt....
Kremt....
10.30.... da slo jeg opp tunge øyelokk....
Våknet av at ungene skulle stikke til en kompis....
Men jeg fikk stoppet dem så at de fikk spise frokost iallefall....

Såååå etter å ha fått sovet superlenge....
så tok jeg en kaffe og en kakebit til frokost....
Perfekt start på dagen...

Etter min herlige frokoststund...
så heiv jeg på meg maleklærne og gikk ut for å gjøre meg ferdig med 
de siste maledetaljene på garasjen...

Så jepp...
det blir garasjemas idag igjen....
Å herlige Anton... så glad jeg er for at vi har mala så mye innendørs...
for å male ute tar tid og er kaldt....





Sånn...
Nå skal jeg bare male strøk nr to og så er jeg ferdig med malingen utvendig....
Ja... også må vi jo montere sprossene på vinduene...
Gleder meg til å se hvordan d blir....






Var så spent på hvordan det så ut oppe på loftet...
så jeg hentet en stige og stakk hodet opp....
Blir så gøy når trappen kommer på plass....
Her får jeg litt plass til å lagre skrotet vårt....
Perfekt!!

Nu...
Hoppe i loppekassen...
Kanskje jeg våkner liiiitt tidligere imorgen...

...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar