fredag 18. oktober 2013

Ingen mandelkubb... men...

Hei hei!

Meeen semulegrynspudding med jordbærsaus...
Nomnom...
En ny favoritt hos ungene...
De digga det...


Selv var jeg litt kritisk til min 
endre.... alltid.... oppskrifta... vri...
Jeg hadde i litt salt, vaniljesukker og ganske mange flere mandeldråper....
Tja...
Den forsvant nu...
puddingen altså!



Inni mellom alle 
kartonger...
hybelkaniner...
malebøtter...
møbler som flytter hit o dit...

Så prøver jeg å ha noen soner som er litt fine å titte på...
der kan man fyre lys o ha koselig...



Nu er alle trær nakne...
er vel på tide å rake litt...
Det ser lite ut....
men jeg kan love at det er enorme mengder der ute...
Og hva skal man gjøre med alt?
Foreløpig har jeg lagt alt i en haug og håper den er borte til sommeren....
heller tvilsomt... 

Nu...
Først Kaffe...
så et nytt prosjekt!

Ha en toppen dag!
...Lena.... 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar