fredag 18. oktober 2013

Litt alt mulig...


Brrr...

Kaldt idag...
7 minusgrader... er kanskje ikke så mye....
men etter den varme høsten...
 så får man jo sjokk når graderstokken viser blåe grader....
Brrr...

Så jeg fyra godt i kaminen idag...
sånn god varme... og god lukt.....

Ja...
også var det prosjektet jeg nevnte tidligere idag...




Jeg har tatt fram malebøtta igjen...
så nå forsvinner tapeten...
hahaha...
Det blir skjønt!
Ikke store rommet...
men tid tar det uansett...
så kjedelig å vente på at sparklet skal tørke...
Men imorgen er det klart til å male...





Linus har i flere dager spurt om ikke vi skulle bake snart...
og idag passet det fint...
så vi heiv ihop kladdkakehjerter...
MMMmmm
Gode og fine!

Linus er kjempefornøyd med innsatsen...
Han har forstått at det innebærer flere goder ved å involvere seg i kjøkkenarbeidet....
Slikke... slikke... bestemme hva vi skal bake....
Se til at det faktisk blir bakt noe...
Har baka lite i det siste...
kanskje like greit... da jeg spiser det meste selv.... ikke bra!




Theodor har fiksa lys og kosesteming til fredagens film...
Vi så Dr Seuss; Lorax...
Ganske så bra... faktisk...
Til det hadde vi kladdkake.... is.... popcorn... og boblevann....
Alltid boblevann!!


Nu sove...
For da kan jeg stå opp og begynne malingen!!

....Natta...
....Lena....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar