mandag 21. oktober 2013

Prosjekt klart!!



Sånn...

Klart!
Kjenner at jeg er fornøyd...
 lekte litt med tanken på å fortsette malingen ut i gangen/kjøkkenet....
Men innser at for å bli ferdig med det....
må jeg kjøpe nye taklister.... for så å montere dem...
Hmm... prosjekt for stort...
Venter til Andreas kommer hjem og vil hjelpe meg med det....

Uansett var det veldig godt å få gangen litt lysere...
nå skal jeg bare montere taklampen så er jeg helt finito!





Og litt finere utsikt har jeg fått...
når jeg vasker og bretter klær...




Idag har vi igjen strålende og vindstille vær...
Magisk vakkert er det...
Skal bare jobbe litt så tar jeg turen ut og rasker ihop litt av løvet....
og nyter av solen....

Ha en flotters dag, godt folk!

...Lena...

3 kommentarer:

  1. Så snyggt det blev!! Du kan du :)

    Kram

    SvarSlett
  2. Blev jätte fint! Ha en bra dag. Kram Maria

    SvarSlett
  3. Dette ble riktig bra! Stolt av Deg!
    P. :-)

    SvarSlett