mandag 28. oktober 2013

Bodøtur....

Bodø by... med hurtigruta i front.... bilde fra an.no

Heihei!

Det ble noen dager da jeg forsvant...
Hadde vel ikke stort å skrive om... og da blir det en liten kunstpause...
Har hørt på mange podprogram... og da synes jeg det er vanskelig å konsentrere meg om
å forfatte ett blogginnlegg...
Kanskje det er forklaringen....?

Uansett... pause eller ei...
Sitter i Bodø nå og skriver... 
hengte med ungene på den planlagte Bodøturen....
De skulle egentlig dra alene og forlate meg ensom hjemme...
men noen ganger går ikke alt som man har planlagt...
da er det bare å improvisere....

Nå...
skal vi snart en tur til City Nord og kikke litt i butikker...
det...
blir koselig... ikke ofte jeg kan gotte meg i mengder med butikker...
det er en generell mangelvare i Villis...
Jaja...
da setter jeg ekstra pris på å komme til Bodø og shoppe litt!!

Så...
blir det pause igjen her inne...
ja... da vet dere i allefall hvor jeg befinner meg....

Ha d gøtt...
....Lena....

2 kommentarer:

  1. Ha det gott där i Bodö! Men det blir kul när du kommer tillbaka igen, hem hit :)

    Kram

    SvarSlett