torsdag 10. oktober 2013

Litt mer garasje....

Helluuu...

Japp...
Dere får tåle litt mer garasjeprat fra meg...
Det er liksom det dagene går i for min del...
Ikke så mye spikring... men mye beskuelse av mesterverket!!
Hihi...

Idag har jeg hatt to enkle kaffebesøk... 
Første ut var arbeidfolket som fikk seg ett koffeinsjokk på morgenkvisten...
Til det serverte jeg den populære og myke pepperkaken som jeg synes er så grei å bake....
Og så er den jo god også....

Neste kaffebesøk....
Stakkars folk... fikk nøye seg med restene etter karene...
Håper de fortsatt kommer innom på kaffe...
er ikke sikkert etter den dårlige serveringen...
Jo... just det...
De fikk jo kokesjokolade også.... Puh!

Det har vært en strålende høstdag idag...
i motsetning fra igår... da det høljeregna mesteparten av dagen....
Stakkars snekkere...



Sjå....
Taket er nesten klart....
Og sjå...
Kor trean lys opp...
Sååå fint atte...





Hyra på meg arbeidsklærne for å jobbe litt i det fine været...
Tenkte å få en del av greinene på plass i hengeren....
Hadde vært gøtt før snøen daler....
Men jeg rakk ikke stort...
Kanskje i helgen...





Haha...
Det der med "selfie"...
Ikke min sterkeste side...
Men sånn ser jeg altså ut når jeg har hyra meg for arbeid...
Litt råååsa må man ha....




Da...
Var taket helt ferdig...
Herlig!!
Fort og smidig har det gått...

Nei...
Nu må jeg hoppe i loppekassa...
Nattinatt...

....Lena....


2 kommentarer:

  1. Vad bra det blir.Kram Maria

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja!! Ikke sant! Så fornøyd atte... Lengter til lagringsplass...sånn at jeg får puste igjen!
      Klems Lena

      Slett