mandag 11. mars 2013

Vinterferie Aktiviteter....

Heihei....
Det ble ett langt opphold siden siste innlegg....

Men det har sin naturlige årsak...
Vi har jo nemlig vært busy...
med vinterferieaktiviteter...

Vi har vært i Klimpfjäll og stått slalom....
det har vi også gjort i Kittelfjäll...
Og selvfølhgelig har vi kjørt scooter....

Her er Klimpfjälls bakker...

Klimpfjäll...

Klimpfjäll...


Klimpfjäll er min slalomfavoritt....
Der er det Lena vennlige bakker...
Kittelfjäll derimot ble sterkt elsket av Andreas og Kidza...
Jeg må nok kjøpe meg ett par ekstra sterke nerver for igjen tørre å sette utfor bakkene i Kittelfjäll....
Fy farao.... så bratt det var....
Andreas lura meg opp i den verste...verste....verste bakken jeg noensinne har sett....
Aldri mer...
Faktisk så synes jeg bildene lyver veldig.....


Skrekk... Kittelfjäll

Men fint var det....

Fin biltur til fjellet...
På lørdag lot vi skiene hvile.... og tok fram scooterene...
Vi dro like gjerne til stamplassen vår....
Der sola vi.... fiska vi....
jeg slappa.... de andre jobba...
Andreas serverte svinekjøtt og kokosmelk gryte fra muurikkaen...
nomnom...
Så ble vi servert lapper.... også stekt på muurikkaen...
veldig nomnom...
Praktisk utekjøkken...




Solplassen...

Da har vi fått årets første fregner på nesen...
og det er jo ett bra tegn på en vellykket vinterferie...

Igår kjørte Andreas og jeg til Björnberget...
Mer om det senere...

....Lena....

1 kommentar:

  1. Åh Klimpfjäll! Åhh så fint!

    Nej aldrig att jag skulle åka slalom i Kittelfjäll :))

    Så vackra fjällbilder! suck vad ljuvligt...Och maten förstår jag smakade gott. Att äta utomhus är gott :)

    Man blir glad av dina härliga bilder!

    Ses snart! :)

    Kram

    SvarSlett