tirsdag 12. mars 2013

All about me....

Jeg sa jo at vi var på Björnberget på søndag...
Og der blåste det så mye at bare Andreas tok seg bryderiet med å ta av seg hanskene og 
fotografere litt... 

Og modellen ble meg...
Derav lite actionbilder...

Forsøkte å gjøre meg til lags med assaulten....
Da vi eventuelt skal bytte bort min og heller ha to lange scootere...
Så kanskje jeg ikke behøver sitte fast så mye til neste år...
Men... kompiser...  jeg og assaulten... der er vi ikke enda...
Kjenner jeg må investere i muskler og mot...
Den late Lena... hvordan skal dette gå...

Utsikten var flott... til Sverige å være...
er jo litt kresen på naturen... norsk som jeg er...
men det var veldig flott og været var finfint...



Lena og Polaris Switchback Assault 800



Uuuæææhhh...  klamre seg fast...



Turen ble som følger...
Vilhelmina-Nästansjö-Björnberget-Nästansjö-Insjön-Lövliden-Hjem

Nok til at jeg ble sliten og trøtt....
Så trøtt at jeg skulle til å kjøre videre uten at scooteren var igang...
Ekkel følelse... å gi gass og ingenting skjer...
Høy i hatten.... NOT!!

Andreas fikk seg en latter i allefall...

....Lena...

2 kommentarer: