fredag 1. mars 2013

Lemon Donuts....

Hei igjen....

Jeg blir liksom ikke helt frisk igjen etter forkjølelsen...
Lite blir gjort og jeg har ingen inspirasjon til noenting...
Akk så kjedelig...
Må vel bøtte innpå med vitaminer... det kanskje gjør susen...

Nå har vi endelig fått kaldere vær igjen...
de der varmegradene sleit hardt på snøen... og skigåingen min har ikke tatt seg opp....
må bare bli pigg først...
Værmeldingen lover kaldt og snø framover så det blir kanon...

Linus har snakka om Lemon Donuts nå i to ukers tid....
og idag måtte jeg hente frityren slik at bakingen kunne begynne....






Vi kan erklære oss fornøyd med at bakingen ble utført....
Men neste gang skipper vi sitronen og har litt mer mel i deigen...
Ikke akkurat det beste jeg har bakt og smakt...
Linus synes de var gode med masse sitronglasur....

Imorgen kommer Andreas hjem igjen...
vinterferien startet idag og guttene er så lykkelige...

Vi har ikke store planene for ferien... annet enn at vi har lift & cafe vakt to av dagene....
Ellers kanskje det blir scooter og sol....
*I hope so*

.....God Helg Allesammen....
....Lena....


2 kommentarer:

  1. De ser goda ut där de ligger i frityren :)

    Men din stackare, när ska förkylningen sluta. Jättemånga är förkylda och det tar länge innan det går över. Så var det för mig med. Jag har ju bara jobbat i två dagar nu men det känns som mycket mer.

    Vilket fint kort på Linus. Liten och god :)

    Hoppas ni får ett härligt sportlov och lycka till i backen ;)

    Kram!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei... nå håper jeg det går i riktig retning med forkjølelsen... Har holdt meg i ro i noen dager nå så... kanskje jeg blir frisk!!
      Har lyst til å gjøre noe... dra i bakken... fixe hjemme... begynner å bli rastløs jeg også nå. Passer fint da at ANdreas kom hjem idag...
      Duracellkaninen... setter vel fart på meg.

      Håper det går fint å jobbe og at også dere får en flott ferie med tid til å ladde batteriene litt.

      Klemklem!!

      Slett