torsdag 14. mars 2013

Skidag....

Hei og hå....

Idag har vi vært på skidag....
Linus... Theodor... og jeg....

Det begynte kaldt....
Brrr... 
-18 viste termometeret da vi satte oss i bilen for å kjøre til skiløpet...
Men heldigvis ble det fort varmt når solen strålte over stadionet...
Herlig....


Så mye sol har vi hatt idag...


7 åringen... rampegutt!!



Linus gikk 2,5 km i en forrykende fart....
Jeg som hadde lovet han å gå ett stykke sammen med han....
Det gikk ikke... for jeg tok aldri igjen han....
Pust og pes...

Theodor med kompis tok det hele med knusende ro...
og lunka rundt sporet i ett behagelig tempo...
De gikk 5 km... 
Den store belønningen var hamburgeren som fristet når målgangen var unnagjort....



Spisepause på toppen av en brøytehaug...



Tullinger...
Når skidagen var ferdig da gikk Theodor og Linus til en kompis mens jeg dro hjem for å dusje...
Skjønt...
Det fine været lokket meg til å lufte scooteren...
så da jeg hadde en kaffedate....
da tok jeg likså scooteren løs...

Så kjørte jeg i ensom majestet rundt Vilhelmina i ett fantastisk vær....
og ett gnistrende føre...

Nå... middag...
kylling med ris & mais...

Deretter er det slalomtrening...
Puh!!

Han en toppers kveld...

.....Lena....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar