fredag 15. mars 2013

Finfin fredag...

Heihei....

Jepp... da var fredagen til ende...
Og oi for en fin fredag jeg har hatt...

Dagen startet med en superfin skitur på 7 km...
I sakte lunk trasket jeg og en god venninne over isen og inn i skogen....
Solen lyste i helt hvit og gnistrende snø....
Fin temp hadde vi og...
- 7... ikke helt feil....

Når man har startet dagen så sprekt....
da sitter det fint med planlagt kaffebesøk og tilhørende gulrotskake....
Nomnom...
Stakkars kaffegjesten min....
jeg prata og prata.... og hun sitter fromt å hører på....
heldige meg som får bable fritt...


En halv kake er det som er igjen....
Theodor var veldig skuffet da jeg fortalte at det var gulrotkake på gang...
"Vet du... Ingen kommer til å spise den der kaka di.... det e ikke no godt"
Meeeenn.... 
Pipen fikk en annen lyd da han hadde forsynt seg....
Han kom tilbake for mer...
Haha....

I og med at det kom besøk så lokket jeg støvsugeren fram....
Tenkte også at det kunne være greit å piffe til her hjemme før helgen kom....
Vi har jo vært mye ute den siste tiden....
Så husarbeid har vært nedprioritert....
Faktisk så var det veldig deilig å få litt fredagsfeeling her hjemme...

Kjente meg lykkelig for at husarbeidet var unnagjort....
 og dermed fikk jeg litt fotolyst...
 kameraet fikk følge med rundt i vår lille leilighet....


Fredags Trøtte Tv slaven... 




En sånn haug kan man lage når man er gått lei av puter og pledd som ligger og slenger....
En kirsebærkvist....

Som pryder kommoden i gangen....


Så her glamorøs er jeg om dagene...
Som tidligere sagt så har jeg bodd i mitt superundertøy i hele vinter...
Liker ikke å fryse og så er jeg jo litt LAT....
 derfor glider jeg rundt i dette fantastisk glamorøse plagg....
JAJA... 
ganske skjønt er det....
(Noe helt annet enn en rosa trenchcoat hihi...)

Håper på ett supert lørdagsvær imorgen....
Da kan jeg jobbe ekstra hardt på mine fregner....

.....Natta....

.....Lena....

2 kommentarer:

  1. Klart du ska visa dina snygga ben i understället! ;) Och den rosa trenchcoaten kan ju inte ha varit så uppseendeväckande ändå för jag minns ju inte ens att du hade den där dagen :)) Men jag kanske hamnade i chock. Du bland alla jaktkläderna hahaha

    Och det var den GODASTE gulrotkake jag ätit!! Och det är sant! Vilka fina bilder. Du har ju massor att fota hemma. Precis som jag sagt, nån gång..Inte lätt att minnas allt jag säger. Inte bara du som pratar :)

    Vi kanske ses till veckan!

    Kram!

    SvarSlett
    Svar
    1. Du var helt sikkert i sjokk... blendet av den der rosafargen som den der norske tullingen bar...

      Det var faktisk kul å ta bilder... lenge siden jeg har tatt bilder her hjemme....
      Og gulrotkaken er ett minne blott... jafs...jafs borte vekk....
      Men jeg baker fort en ny!! Og spiser like fort opp igjen.... Uff... en evig sirkel det der... blubb blubb..

      Vi sees... weehee!!

      Lena

      Slett