tirsdag 26. mars 2013

Såtid....



Hepp hepp...

Nå er det såtid igjen....
hadde tenkt å så en favoritt i reprise...
 rosa petunia....
men den var utsolgt så da fikk denne "Silver Cup" følge med meg hjem...

Hva tror dere... det står at man ikke skal forkultivere denne.... men direkteså...
skal jeg så inne... for i det hele tatt få blomster på sommeren...

Kanskje vente til midten av april...
sånn at det ikke blir så lange og svake planter....

Gi meg råd... om dere kan.... og vil....

Nå kakebaking....

kaffegjester på inngang...

....Lena....

2 kommentarer:

  1. Så fin! Jag vet inte när det är bäst att så men jag tror nog att du ska vänta... Jag har också frön. Men jag väntar. Förra året blev mina plantor för långa och svaga. Hoppas kakan blev god!

    Kram Ann-Louise

    SvarSlett
  2. Kaka ble veldig god... Borte nu... den også....

    Jepp... da venter jeg litt med frøene... Har ikke hatt de grønneste fingrene så langt i år... Alt dør for meg.... selv kvistene dør....
    Buhu!!
    Håper det blir bedre etterhvert....

    God Påske til deg og dine!!
    Klems Lena

    SvarSlett