mandag 18. mars 2013

Mandagen unnagjort....

Heihei...

Mandagen har virkelig flydd i superfart...
Kanskje ikke så rart... for jeg har gjort en hel del....

Etter ungene var installert på skolen.... tok jeg tak i helgens rot...
blir fort rot når man er inn og ut hele tiden... og med forskjellige aktiviteter...
Så... da rotet var borte... sto jeg å tittet ut vinduet...
ikke kanonvær... men fint nok til å snøre skiskoene på....

Tok den fine løypa som vi gikk på fredag...
men idag hadde jeg null feste og masse vind å jobbe mot....
i tillegg startet jeg hjemmefra... og da ble løypetotalen 1 mil....
sier meg fornøyd med den innsatsen...

Har lenge sett at bilen behøver å shines... så jeg støvsugde den idag...
så får jeg se om det blir en utvendig vask en av dagene....
må vel se an været litt....

Så skulle Linus hentes... tok da sparken... hui hvilket bra sparkføre det var...
vi nærmest fløy framover.... herlig....

Ungene tok rattkjelkene løs og kosa seg i vår egen lille rattkjelkebakke....
Heldige oss som har bakke i hagen.... perfekt for kidza...








Så var det bare å rope inn ungene slik at vi fikk mat i magen...
deretter ble det slalombakken i 2, 5 time...
veldig fin bakke... nypistet og herlig...
I like....

Imorgen er det slalom konkurranse....
super-g...
tydeligvis betyr det at det skal gå fort....
uuuæææ... skummelt å se på...
krysser fingrene for at det går bra...

Vi sees...

....Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar