søndag 17. mars 2013

Da var det søndag igjen....

 ....til og med søndagskveld...

Heihei...

Helgen har rullet på....
Fredagen min vet dere allerede var superfin....

Og tenk helgen fortsatte i samme trend...
På lørdag mannet jeg meg opp....
 og pakket & startet opp scootrene og dro til fjells....

Linus... Theodor.... og jeg hadde selskap av en annen familie....

følget besto av 
3 stk scootrer....
1 stk pulk...
1 stk pakkekjelke....
3 voksne...
2 minibarn...
3 mellombarn
1 ungdom...
2 par slalomski...
1 rattkjelke...
2 ake madrasser
masse toast...
masse kaffe...
 og selvsagt masse kaffegodt... 

Vi var sikkert litt av ett skue....
Heldigvis er den andre familien både rutinert og fleksibel....
så våre 6 mil på scootrene forløp helt smertefritt...
Og solen strålte i kapp med alle oss...

Vi kjørte til sagatun... for de som liker å google...
Og ingen bilder tok jeg... fordi jeg hadde rett og slett plassmangel....

Idag.... så var vi litt småtrøtte hele gjengen...
Theodor var hjemme med en kompis....
mens jeg og Linus lufta oss i slalombakken...
Så deilig at bakken ligger nært...
da kan man rett som det er dra opp.... og pakke sammen når man blir lei....
Vi holdt vel ut i halvannen time...


Linus i lift køen...

Da vi kom hjem igjen... var vi heldige å få kaffe besøk....
jeg heiv ihop litt enkel kaffegodt...

Ferdigkjøpt marengsbunn.... frosne bær og vaniljekrem...
ikke dumt faktisk...
ganske så godt..... 
faktisk...

Og Linus fikk seg en forsinket bursdagsgave...
en rislampe som han skal dekorere i flere farger og henge opp sammen med sine discokuler....
Planen er lagt....

Nå... i loppekassa....

Ny uke... nye muligheter...

....Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar