onsdag 6. mars 2013

Kaka og annet tull & tøys....

Hei og hå!!

Jeg ble så trøtt igår at jeg glemte å blogge om Linus sin rosa bursdagskake....
Han ville gjerne ha en rosa kake og det måtte han da få...
ja... også lys... det var det viktigste....




Ja... idag var vi også i bakken...
Her er cafeen jeg solgte kaffe og vaffler i...
Kan vel si at det er mine to slappeste arbeidsdager jeg har hatt i ett kjøkken....
Noensinne...




Med ungene på vift så gjorde Andreas og jeg det enkelt i middagsveien...
Hentet sååå god thaimat i NIT NOI vognen som vi er så heldig å ha her i Vilhelmina...
Setter stor pris på at den finnes her....
Vi har jo ikke så mye å velge i... når det kommer til Take Away...

Paparazzien Andreas lura i buskene når vi kom fra bakken....
Ikke så ofte jeg havner i kameraet så jeg passer på å vise at jeg også er her...
Sånn om dere trodde noe annet...

Imorgen setter vi oss i bilen og kjører opp til Klimpfjäll...
Håper på finfint vær og ett supert skiføre...

Ha d gøtt...
....Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar