lørdag 26. januar 2013

Titten tei!!


Heihei...

Nå har jeg kommet opp av kjelleren....
kjenner meg veldig ferdig med banankartonger for en stund nå...
har sortert og kastet en hel del...
nå er det klart for å pakkes unna... så blir det lettere å sortere neste omgang....

Som belønning til meg selv...
 kjøpte jeg meg en Hortensia... 
så gjenstår det å se hvor lenge den vil bo her med meg...

Idag ble det bakken igjen....
I og med at Andreas er en smule stødigere enn jeg....
så fikk kameraet henge med...
Og mange bilder ble tatt....
Brr....
kidza er sååå tøffe...






Theodor....

Linus....



Linus....


Theodor...

Etter turen i bakken....spiste vi tacolunsj....
så tok vi en timeslang tur på scooteren...
mye moro... I like...

Nu.... handle lørdagsgodis...

....Lena....

2 kommentarer:

  1. Wow,vad härligt det ser ut.Jag vill ochså....Kram Maria

    SvarSlett
  2. Så fint du gjort på bordet med nya blomman och ljuset! Jag ska kika närmare på det när jag hälsar på ;)

    Kram Ann-Louise

    SvarSlett