søndag 20. januar 2013

En helg i bakken....

Tjo hei....

Vi var heldige og fikk det varme været som jeg håpet på...
Igår var det riktig skjønt ute...
-7 når vi dro til bakken og -2 når vi kom hjem...
altså en superfin dag ute...

Idag var det litt kaldere...
rart at man blir så fort bortskjemt...
- 11 og det kjentes.... brrrr...







Kidza... de er så flinke...
de parkerer meg totalt...
neste år kan jeg nok legge skiene på hylla...
jeg er jo stort sett alene uansett...
Theodor og Linus... de forsvinner inn i skogen...
kjører altfor fort og hopper himmelhøyt...
Jeg blir nervøs av bare å se på dem...




Tenk at pistmaskinen kan være så spennende...
Idag tror vi at de skal fixe til "hoppebakken" med diverse trikseting...
Haha...
Sitat fra Linus og Theodor...


....Lena & Co....

2 kommentarer:

  1. Tror ikke jeg skal gå på skikurs hos de der to...haha....d skulle tatt seg ut ;O)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nope... de er i tøffeste laget for oss med pysete nerver...!!

      Slett