fredag 18. januar 2013

Nesten ferdig....

Hei og hå!!

Da var det helg igjen....
og værmeldingen lover mildere vær...
håper den holder ord...

Jepp... er nesten ferdig med ommøbleringen...
Nice... da får det lov å bli helg...

Solen tittet frem ett øyeblikk i morges...
skikkelig fint var det...
men solen fikk gi tapt for skyene som kom luskende...
og med dem kommer litt varme...



Før jeg kastet meg inn i sluttspurten av prosjektet...
måtte jeg jo ha min daglige kaffekopp...
med den kommer det alltid noe godt...
Så jeg tok ananas og eple.... stekte det i smør og sukker...
pluss bittelitt kanel...
 hadde det til krokanis...
nomnom...
Man tager hva man haver...




Så... tenkte å vise mitt nye blogghjørne...
kjenner meg ganske fornøyd...
vanskelig å utnytte rommet helt med skråveggene...
men dette ble da bedre enn slik det var før...



Tomt.... ja... men synes det er ganske ok...


Her er utsikten min når jeg blogger og jobber....
Seng kaos...



Nu... hente Linus...
handle gave... og aller viktigst...
fredagsmys...


.....Lena....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar