tirsdag 8. januar 2013

Den harde kjernen....

God Kveld....

Sorry...
til dere som består av den harde kjernen...
som trofast titter innom hver eneste dag...
og sikkert synes jeg er kjempekjedelig....
 det er jeg jo faktisk...

Men idag slo jeg til igjen...

Har tatt noen få bilder på leiligheten uten julen....
Flytter litt fram og tilbake på tingene...
forsøker å finne en harmoni...

Blir jo litt lei av å flytte på de samme gamle eiendelene...
men vil jo helst ikke kjøpe noe nytt...
skal jo gjøre unna det "kjedelige" oppussing og byggearbeidet først...
Sååå kan vi spekulere og kose oss med shopping planlegging så lenge....

Eller... tror jeg må kjøpe en lampe til vinduet i stuen....
ganske mørkt i karmene der....






Se så fine trærne er idag...
Skikkelig eventyraktige... ser ut som de er gjort av sukker...


Utkjørselen vår...
Innkjørselen vår... ser ut som inngangen til en magisk skog...




Trærne virker enorme der de står og lyser....
Synes det var så koselig...
Håper det holder seg sånn i mange dager....

Nå legge meg....
opp altfor tidlig imorgen...

ZZZzzznork...

.....Lena....

2 kommentarer:

  1. Ja träden är så vackra! Precis som en ingång till en magisk skog som du skrev. Vintern är verkligen vacker när det ser ut så här.

    Det är fint att ha kottar framme i en sån fin låda! Man blir trött på sina saker som man flyttar fram och tillbaka. Det är roligt att förnya lite. Ni har det så fint hemma, men det har jag ju sagt tidigare :)

    Haha vad menar du med den hårda kärnan? Jag översatte till svenska och då blir allt mycket mycket konstigt. Det blir något helt annat än vad du menar. Det stod att du skulle ta till vänster också :))

    Kram Ann-Louise

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha... den harde kjernen betyr mine faste blogglesere som stadig titter innom.... og ikke vet jeg... men kanskje blir skuffet fordi jeg har hatt langt mellom innleggene...

      Lådan ja... fikk vi i innflyttningsgave av Andreas søster... og den er helt i min smak!

      Og nei... jeg tenkte ikke ta til venstre... Oversetteren har god fantasi... og egentlig ikke så veldig brukbar!!

      Ses... klemklem...

      Slett