lørdag 5. januar 2013

Bye bye jul & Skitur....


Heihei...

Idag sier jeg Byebye til julen 2012...
har startet å ta ned julpynten... litt vemodig faktisk...
har ikke sånn stress med å avslutte julen som jeg ser mange andre har...
så fint med alt ekstra lys... stjerner.... staker.... og rødfargen...

Hvordan skal jeg innrede nu da??





Tok med kameraet og fast objektivet ut på skitur...
Sannerlig en overgang med større bländare...(blender?)
Må øve på å tilpasse skärpedjupet(?)
som dere ser....




Finfin løype idag.... men kaldt 17 minus....




Linus og Theodor er skikkelig tøffe i løypa....
Fort ned... mindre fort oppover...
2,9 km gikk vi.... i en time...
Altså tok vi oss god tid.... tittet på harespor... rådyrspor... 
en hytte i skogen... mimret om fjorårets konkurranser... plusspluss...

Nå... fortsette å avjule huset....

God Lørdagskveld...

.....Lena & Co.... 

2 kommentarer:

  1. Hej hej! Vi ska också plocka fram skidorna till alla. Får se vad som blivit för smått. Jag skulle behöva en ny utrustning men inte för att de har blivit för små :))

    Här är julen också borta. Helt plötsligt var den slut. Jag har mest bara varit sjuk hela tiden. Mår inte bra ännu. Det blev inte riktigt som det var tänkt.

    Nu börjar skolan igen. Vårterminen - härligt! :)

    Kram Ann-Louise

    SvarSlett
    Svar
    1. Jippi vår!!

      Nei... nå skal jeg gå litt mer på ski før våren kommer.... har jo ikke vært særlig aktiv på fronten i år... men det kan jo bare bli bedre eller??

      Ikke bra med sykdom... er jo sååå kjedelig... jeg blir bare anti til alt når jeg er syk... ikke kult!
      Bli frisk snart!! Dermed basta...

      Klemklem Lena

      Slett