søndag 27. januar 2013

Enda en dag i bakken....

Heihei...

Ja... det ble en til dag i bakken...
men jeg beholdt mine sko på...
og vandret oppover.... istedet for nedover....

Hadde planer om ta bilder på kidza... 
de syntes nemlig det var gøy å se seg selv hoppe....
men jeg hadde ikke de beste forutsetninger...
med tykke og grå skyer...
og masse kontraster...

Men men.... dere overlever det....

Så da blir enda fler bilder på hoppende mennesker.....









Nå er det helt musestille i huset...
Theodor dro til en kompis....
Linus og Andreas sitter i bilen til norge...

Så jeg er mutters alene...
Skal rydde ihop alt som ligger og slenger etter denne intensive helgen...
Puh...

Neste helg blir sikkert likedan...
er bare å samle ihop energi og ladde batteriene nå i uka...

....Lena...


2 kommentarer:

  1. Det ser härligt ut" Fast...hoppa skulle jag inte göra :)) Oj vad ni har hunnit med mycket på bara två dagar ;)

    Ha det bra i veckan! Jag jobbar alla dagar. Skulle varit skönt att få vara ledig..och..äta morotskaka :)

    Kram!

    SvarSlett
    Svar
    1. Neii... jeg hopper heller ikke... og kommer nok aldri til å gjöre det.... altfor feig...

      Men deilig å være ute er det...

      Mmmm gulrotkake... nomnom... kanskje bake m Theodor i uka....
      God jobb uke!!

      Klemklem...

      Slett