torsdag 31. januar 2013

Flatt batteri...

i kameraet...

Derav lite blogginnlegg...
men nu når jeg har avsluttet dette innlegget... 
da skal jeg sette batteriet til lading...
tenk for et tiltak.... 
kjempeprosjekt for å stikke kontakten i veggen...
NOT!!

Byr heller på mobilbilder for dere som ikke har facebook eller instagram...
da blir jo dere også oppdatert på ståa...

Har gått på ski... kikket på Theodor som deltok i slalomkonkurranse...
måka snø i flere timer... vært på kaffebesøk... stått på slalom...
gjort unna papirarbeid...

Idag rydder jeg... og så er det slalomtrening for Theodor i kveld...
jaja... sånn går nu dagan!


Tungt med masse nysnø og darlig glid....
Svett og usminket... lite egnet på bloggen sånn egentlig!! Menmen... jeg byr på det!!



Imorgen kommer resten av familien hjem igjen...
Linus fulgte jo med til Norge og Andreas er ferdig jobbet for ei lita stund...
Og helgen byr på slalomcup... spennende...

Blir altså full fart igjen...

Snart helg... tjoho!!

....Lena....

2 kommentarer:

  1. Ja, dagarna försvinner snabbt och ibland vet man inte till vad. Vad du gör det bra som åker skidor. Jag har en sån dålig mössa..hmm..svårt att hitta en som passar. Alla förstör ju min frisyr ;)

    Ha en bra helg och lycka till på cupen!

    Kram Ann-Louise

    SvarSlett
  2. Hei!!
    Ja dagene flyr!! Helgen er allerede over og uken i gang igjen...

    Luer... det er vanskelig... må bare glemme at man ikke kler det så bra... Ellers kommer jeg meg aldri ut...
    Og jeg venter på vår tur i skogen!! Blir moro...

    Klems Lena

    SvarSlett