mandag 28. januar 2013

Dagen lang....

i superundertøy....
og ull... ull... ulll og atter ull...

Når vinteren kommer... ja da går jeg stort sett i varme klær...

Egentlig så liker jeg jo å gjøre ett forsøk på å se anstendig kledd ut...
men nu har det blitt till at jeg bor i mine mindre flatterende klær...
er jo liksom greit å hoppe rett i boblebuksen når man skal ut...
og ikke behøve å skifte hele tiden...

Så... 
jeg har surfet litt rundt for å finne inspirasjon til å se litt glam ut....
selv i superundertøy.... er det mulig??

Finnes mye å velge i...

www.ulvang.no
www.bergans.no

www.bergans.no


www.peakperformance.com

www.peakperformance.com

www.peakperformance.com

www.peakperformance.com


Hmmm... tror jeg ble litt shoppingsugen...
Fant jo noen fininger her...

Fryser dere??

....Lena....


2 kommentarer:

  1. Oj, den rosa mössan vill jag ju ha :) super snygg!

    /S

    SvarSlett
    Svar
    1. Yes... visst er den fin... jeg også vil ha!!!

      Lena

      Slett