mandag 14. januar 2013

Jeg fryyyyyyyser....

Brrr.... så kaldt det har vært.... 
og fortsatt er...

I helgen har vi hatt 23-24 kuldegrader....
og da fryser jeg...

Og ungene blir rastløse....
for å være ute en lengre tid det gidder vi ikke når det er så kaldt...

Vi som hadde planer om tur i slalombakken... 
men der var det stengt pga kulden...
Theodor og Linus var mindre fornøyd med det faktum...

Jaja... så da har vi underholdt oss med Lego...
vi har hatt et salig kaos av alle deler... men nu begynner det å ordne seg...
litt godt hadde da kulden med seg....

Så har vi vært på middag hos kompiser...
nomnom Taco!!

På søndag var vi heldige og fikk henge med i gymsalen....
veldig populært hos guttene...
Hopp.... og spring.... i ett par timer...
Perfekt!!






Idag har jeg hatt koselig kaffebesøk...
og jeg var sugen på pai...
da ble det blåbærspai....
Oh... lord... det var godt!!

Kjenner jeg er veldig takknemlig for mine venner som er så flinke å komme innom å drikke en kopp kaffe med meg... så slipper jeg å kjenne meg ensom her....
Synes det er stas at jeg har lykkes finne gode venner... det er ikke bare bare når man er blitt voksen....
Kan liksom ikke gå over til naboen.... skråsikker på at jeg finner noen som vil henge med meg....
slik som jeg gjorde som barn....

Så takk mine fine venner... allesammen...
for at dere tenker på meg!!


  

Ha en fin uke....

....Lena....

1 kommentar:

  1. Tack för att du gjorde min dag till en toppendag och tack vare dig blev jag pigg och glad! Pajen var underbart god och jag som älskar blåbär blev ännu mera glad. Du är så fin!

    Kram Ann-Louise

    SvarSlett