søndag 18. mai 2014

Verdens Beste dag....

fikk vi idag....

Nesten så jeg fikk solstikk....
var ikke helt forberedt på varmen...
18 grader i skyggen er ikke fyfy....

Sykt deilig....
som sagt ikke helt forberedt....
kjenner at det klør på halsen...
jajamen....
solbrent ble jeg iallefall....

Da var helgen til ende og jeg blogger sensent...
det blir ikke lange innlegget...

Ville bare si hei...
håper dere har hatt en alldeles fortreffelig helg....

Tok ett bilde av huset da jeg var ute på tur imorges....
Ikke så ofte jeg tar fra denne vinkelen....
Synes huset er veldig fint herfra....



Nu...
Hoppe i loppekassa...
sånn at jeg orker ukas kommende eventyr....

...Natta...
...Lena...

2 kommentarer:

  1. Huset är vackert.

    Ska du på många äventyr i veckan? :)

    Ses imorgon! Kram

    SvarSlett
    Svar
    1. Jepp... Alltid eventyr... Det er jo om å se det store i det lille....

      See`ya! Klem!

      Slett