mandag 26. mai 2014

Sååå Lettet.....

Heeeeiiii!!!

Jippi!
Idag har vi endelig fått ordnings på papirkrøllet som jeg lenge har strevet med....

Nå skal alt stemme...
Er bare å vente på bokslutspapirene nå...
Er 10 kilo lettere idag...

Har vært så frusterende å ikke ha kontroll på kontoene....
Heldigvis var jeg ikke alene om å ha rotet det til....
Det var den ingående balansen 2012 som ikke stemte...
og da blir det krøll....
Pluss at jeg er en amatør på tall...
så jeg har dratt meg for å avstemme momskontoene...
men nu så...
Ordnings!!





Det blir fort papirkaos når jeg får eksperthjelp...
I utgangspunktet har jeg fullstendig kontroll på hvor alle papir ligger....
5 min etter at vi har startet arbeidet....
Not so much...

Jaja...
Dagens positive hendelse altså....
Nu...
Feire med å lage pannekakerøre...
og spa opp potetåkern...

....Lena....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar