torsdag 15. mai 2014

Før og etter...

Heihei!!

Da gikk det plutselig ett par dager...
svisj...

Har flere ganger tenkt å titte innom her...
men jeg har ganske enkelt vært opptatt...

Igår hadde jeg besøk av en god venninne som hadde med seg thai lunsj....
nomnom... 
meget godt og meget hyggelig....

Vi snakket om hagen og jeg kom på at jeg skulle finne fram før og etter bilder....

Herre jisses...
en enorm forskjell om jeg får si det selv....


Nå lever skogen farlig... motorsagterroristen på inngang....


Juni 2012







Ja...
Det ligger mange timer jobb bak dette steppelandskap...
Men guri så verdt jobben....
Synes nå jeg....

Leste en gang at i følge Feng Shui...
skal man ta godt vare på trærne og ikke felle ett eneste tre....
Kan med sikkerhet si at vi ikke lever etter Feng Shuis retningslinjer....
Nåja...

Man velger vel selv...

Nu...
Til frisøren...
Jippi...

...Lena...

2 kommentarer:

  1. Nu provar jag igen. Fast nu orkar jag inte skriva allt en gång till... Vi tar det då vi träffas.

    Sådärja :)

    SvarSlett